Volná místa


Pro českou společnost rodinného typu, která se zabývá výrobou a prodejem výživových doplňků hledáme:

Asistent/asistentka pro kancelář společnosti

(19810)

Práce, která je potřeba vykonávat:
  • Fakturace, příjem, vyřizování a odesílání objednávek
  • Práce s pokladnou (evidence tržeb) – vedení pokladních deníků (evidence příjmů a výdajů)
  • Práce s účetním systémem Pohoda – zadávání faktur, vystavování příkazů k úhradě
  • Administrativní správa přehledu provizí k vyplacení – evidence a kontrola jejich úhrad
  • Úzká komunikace s externí účetní firmy
  • Komunikace s firemními dodavateli, zákazníky a obchodními partnery
  • Přímý kontakt se zákazníkem a prodej zboží na prodejně
  • Péče o účastníky na občasných školeních
  • Vyřizování e-mailové korespondence
  • Administrativní podpora vedení firmy
  • Zajištění chodu kanceláře (objednávání kanc. potřeb apod.)
Plat + bonusy :
  • 28 000 Kč základní mzda + pohyblivá složka dle výkonnosti
  • zkrácená pracovní doba o 3,5 hodiny týdně
  • přátelský malý kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy blízko Metra B
Požadavky a vlastnosti:
  • Spolehlivost, slušnost a odpovědnost
  • Samostatnost a svědomitost
  • Pozitivní přístup k životu
  • Aktivní přístup
  • Komunikativnost a flexibilita
  • Dobré organizační schopnosti
  • Ochota učit se novým věcem
  • Středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru 
  • Znalost MS office – Excel
  • Nekuřák
  • Zájem o zdravý životní styl 
  • Bezúhonnost, bez záznamu v rejstříku dlužníků
Pro koho je práce vhodná
  • Pro někoho, komu nejde o karierní postup, má raději klid a rodinné prostředí
  • Spíše pro „pečovatele“, který má rád lidi, a má vždy snahu jim co nejvíce vyjít vstříc
  • Kdo raději pracuje v malém kolektivu a vítá, že je cca 2 dny v týdnu v kanceláři sám
  • Kdo má rád pestrou práci (stará se o zázemí/servis firmy)
Typ:

Hlavní pracovní poměr

Obor

Administrativa, Chemie a potravinářství, Ekonomika, účetnictví, daně

Lokalita

Česká republika, Praha - hlavní město, Praha 5

Ostatní

Vhodné pro absolventy, Vhodné pro osoby ZTP


Pro našeho klienta hledáme  kompetentního pracovníka, který chce pracovat v oblasti:

Řízení výroby v potravinářské společnosti

(19703)

Pracovní náplň
  • koordinuje chod výrobního útvaru
  • kontroluje práci mistrů a jejich pracovišť
  • plánuje výrobu a řeší nákup surovin
  • řídí ekonomiku výroby
  • vypracovává technologické postupy
  • odpovídá za kvalitu výrobků
  • odpovídá za funkčnost a pořádek provozu
Profil ideálního kandidáta
  • SŠ, VŠ vzdělání
  • znalost potravinářské výroby
  • řídící schopnosti
  • odpovědnost a loajalita
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
Nabídka
  • zajímavou práci na HPP u prosperující, stabilní společnosti s historií
  • motivační mzdové ohodnocení v závislosti na výkonu
  • firemní vůz, mobil, notebook
  • firemní byt

V případě Vašeho zájmu o tuto zajímavou pracovní pozici, nám prosím zašlete svůj stručný životopis a motivační dopis.

Typ:

Hlavní pracovní poměr

Obor

Chemie a potravinářství, Management

Lokalita

Česká republika, Středočeský kraj



Project Launch Manager

(14016)

Požadujeme:

Ukončené VŠ,SŠ

Min. 3 roky na obdobné pozici

Aktivní znalost anglického jazyka podmínkou, částečná znalost německého jazyka podmínkou

Znalost práce na PC (MS Office, MS Project, Internet, Email)

Základní znalosti systému řízení jakosti a ŽP

Řízení projektů (APQP)

Nástroje řízení jakosti – Paretova analýza, histogram, časová řada, Ishikawa, FMEA, QFD, DOE

Znalost SPC a analýzy způsobilosti

ŘP sk. B

Náplň práce:

Řízení a vedení multifunkčního týmu ve fázi industrializace a náběhu projektu do sériové výroby

Poskytování supportu při zkouškách nástrojů ve fázi P2-P4, následné předání do závodu

Poskytovaní supportu při validaci kapacit, absolvování všech auditů (systémový a 2DP), Capacity study, Auditové zprávy bez zásadních rozporů

Poskytování supportu pro ostatní oddělení – logistika, kvalita

Sledování technických a finančních aspektů projektu, časových milníků a kritické cesty projektu a identifikace potencionálních rizik ohrožujících projekt

Realizace strategie a nápravných plánů pro eliminaci identifikovaných rizik z hlediska kvality, časového plánu projektu a dodávek zákazníkovi

Vedení a řízení záznamů o jakosti


Office manager/ka

(14015)

Požadujeme:

SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání,

kompetence nutné k preciznímu zvládání pracovní náplně,

reprezentativní vystupování, výborné komunikativní a organizační schopnosti,

aktivní a samostatný přístup k plnění úkolů, odpovědnost, logické uvažování

znalost práce na PC, nutná výborná znalost MS Excel,

ŘP sk. B,

znalost německého jazyka slovem i písmem nebo anglického jazyka.


Náplň práce:

práce na zakázkách – evidence nabídek, administrativní zpracování nabídek, dbání na dodržení všech vstupních – zadávacích podkladů a pravidel pro podání nabídek, evidence zakázek, dokladů k jednotlivým zakázkám, administrativní zpracování AS BUILT dokumentací dle smluvních pokynů a zadání objednatele v souladu se zákonnou úpravou, měsíční uzávěrky celoročních zakázek, komunikace s dodavateli ve smyslu objednávek materiálu, nářadí apod., správa archivu, samostatná práce s technickými normami a právními předpisy

oblast financí – příprava podkladů pro účetní firmu, základní účtování v programu POHODA, pokladna, vystavování faktur a objednávek, výsledovka po zakázkách, evidence faktur přijatých, závazky a pohledávky

Nabízíme:

hlavní pracovní poměr,

možný růst na vyšší pracovní pozici, zázemí stabilní perspektivní společnosti,

penzijní připojištění,

případně služební automobil


Pro region: Chomutovsko

Inženýr kvality

(14012)

Požadujeme:

*SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického směru
*znalost AJ na pokročilé úrovni
*praktické znalosti z výrobního závodu, oblast automotive - výhodou
*zkušenosti z oblasti kvality výhodou
*čerstvé absolventy zaučíme

Náplň práce:

*nástroje a systém kvality
*správa procesů v úseku kvality
*jednání se zahraničními zákazníky
*kontrola finálních výrobků a jejich dokumentace
*koordinace auditů

Nabízíme: 

*perspektivní zaměstnání s možností seberealizace a dalšího rozvoje
*práce v týmu
*odpovídající mzdové ohodnocení
*1 týden dovolené navíc
*příspěvek na stravování


Pokud máte zájem o některou pozici či zařazení  do databáze klientů na zprostředkování zaměstnání, zašlete nám profesní životopis a další požadavky na pozici.

info@adiumentum.cz